Les cartes de serveis són documents que es fan conèixer les prestacions d‘un determinat servei, els compromisos explícits i públics que s’adquireixen amb la ciutadania i els nivells de qualitat amb què es pretén oferir el servei.
Les cartes de serveis descriuen la unitat prestadora del servei, les seves competència, la localització i les diferents vies que tenen els ciutadans i ciutadanes per a participar en la seva configuració (suggeriments o reclamacions, enquestes de satisfacció, etc.) A més, contenen els principis que han de complir i respectar tots els organismes municipals (igualtat, legalitat, receptivitat i participació) i s’hi enumeren els drets bàsics de la ciutadania davant l’Administració (dret a conèixer l’estat de tramitació dels seus assumptes, a ser assessorat sobre tràmits i requisits i a presentar queixes).
Amb les cartes de serveis s’incrementa el diàleg entre l’Administració i la ciutadania, en establir nivells de qualitat, presentar propostes, suggeriments o reclamacions i conèixer els resultats assolits.
DECRET APROVACIÓ CARTES DE SERVEIS.pdf
Carta de serveis Serveis Socials.pdf
Carta de serveis Arxiu Municipal.pdf
Carta de serveis Gestió Tributària.pdf